Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Karta informacyjna:

Znak, nr: Zarządzenie nr 36/2024
Nazwa: Zarządzenie nr 36/2024
z dnia: 03.10.2024 r.
w sprawie: w sprawie wprowadzenia „Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Bibliotece Publicznej m. st. Warszawy – Bibliotece Głównej Województwa Mazowieckiego” 
Tekst - treść: Załączniki dostępne do pobrania poniżej.

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Zarządzenie nr 36/2024
zarz_36-2024.pdf (186.22 KB) Dodający: Administrator
pdf 186.22 KB Administrator
Procedura
Procedura_zgaszania_naruszen_zarz_36-2024.pdf (456.48 KB) Dodający: Administrator
pdf 456.48 KB Administrator
Formularz Zgłoszenia
Zacznik_nr_1_do_Procedury_zarz_36-2024.docx (19.20 KB) Dodający: Administrator
docx 19.20 KB Administrator